środa, 6 sierpnia 2014

Krem i żel pod oczy Ziaja

Moim zdaniem daje radę, krem jest biały, dość gęsty i jakimś cudem rozjaśnia trochę cienie pod oczami. Muszę jednak przyznać, że ja nie mam problemu z cieniami pod oczami, jednak nie jest też tak, że ich nie mam. Codziennie stosuje na noc i bardzo dobrze się sprawdza. Daje nawilżenie i rano mniej widoczne sińce okolice oczu. 


Podobno kremu pod oczy należy używać po ukończeniu 20 lat, ja zaczęłam trochę później, ponieważ nie widziałam potrzeby. Teraz po jego używaniu widzę efekty i na pewno powrócę do tego kremu oraz innych kremów i żelów z tej serii pod oczy. Kiedyś używałam żelu ze świetlikiem, który według producenta miał zmniejszać nadwrażliwość na światło. To jednak chyba tylko chwyt marketingowy. Jednak trzeba przyznać, że także daje radę. Również nawilża i daje efekt ukojenia okolic oczu. Niestety opakowanie wyrzuciłam.

Cena i efekty bardzo zachęcają do kupna. Polecam.



1 komentarz: